lahaine.org

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/eO5P

Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf
  tamaño texto
Enviar por e-mail  enviar        Versión para imprimir  imprimir

traductor

26/01/2015 :: Nacionales Galiza

Ciudadanos galegos piden que le den asilo político a Hassana Aalia

x La Haine - Galiza
Decenas de personas se concentraron en Compostela convocadas por Solidaridad Galega con el Pueblo Saharaui y la Delegación Saharaui para Galiza

Galego

Decenas de persoas concentráronse en Compostela convocadas por Solidariedade Galega co Pobo Saharauí e a Delegación Saharauí para Galiza para esixir ao Goberno central que conceda asilo político ao activista daquel país Hassana Aalia, condenado por un tribunal militar de Rabat a cadea perpetua "con acusacións falsas".

Hassana Aalia, que mora na actualidade en Euskal Herria, foi condenado en 2013 por un tribunal militar a cadea perpetua por participar no campamento Gdeim Izik, unha acción non-violenta coa que demandaban dereitos humanos e a autodeterminación para o Sáhara. Durante o proceso foron denunciadas en reiteradas ocasións a falta de garantías procesuais.

Castellano

Decenas de personas se concentraron en Compostela convocadas por Solidaridad Galega con el Pueblo Saharaui y la Delegación Saharaui para Galiza para exigir al Gobierno central que conceda asilo político al activista de aquel país Hassana Aalia, condenado por un tribunal militar de Rabat a cadena perpetua “con acusaciones falsas”.

Hassana Aalia, que vive en la actualidad en Euskal Herria, fue condenado en 2013 por un tribunal militar a cadena perpetua por participar en el campamento Gdeim Izik, una acción no-violenta con la que demandaban derechos humanos y la autodeterminación para el Sáhara.
Durante el proceso fueron denunciadas en reiteradas ocasiones la falta de garantías procesales.

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/eO5P

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal