lahaine.org

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/eV7Z

Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf
  tamaño texto
Enviar por e-mail  enviar        Versión para imprimir  imprimir

traductor

09/12/2015 :: Nacionales Galiza

Espionagem a ativistas

x Ceivar
Um comentário policial durante a operaçom Jaro contra Causa Galiza revelava que há 300 linhas telefónicas de independentistas galegos submetidas à espionagem

 Continuam os episódios de espionagem por parte do Estado espanhol. Um comentário policial durante a operaçom Jaro contra Causa Galiza revelava que há 300 linhas telefónicas (incluido internet) de independentistas galegos submetidas à espionagem legal das forças policiais espanholas. Umha cifra mui alta num movimento pequeno como o nosso, que prova que a invasom da privacidade e a violaçom do direito à intimidade nom se limita a pessoas consideradas "perigosas" ou "suspeitosas", senom a todo um entorno social.

Além dos pinchaços telefónicos legais, os meios da polícia para controlar as nossas vidas som quase ilimitados, havida conta da invasom do nosso dia a dia por trebelhos tecnológico mui invasivos, que deixam registro acessível à polícia de cada um dos nossos movimentos, conversas, compras, etc. É necessário tomar consciência de todos estes meios para nos protegermos o melhor possível, e nesse sentido lembramos-vos que Ceivar tem publicada umha série de vídeo-tutoriaispara securizar, ao menos, os computadores e a conexom à internet. Apesar de que as teconologias da comunicaçom som de seu um buraco para a segurança e a privacidade, é bom saber que há meios para empregá-los com bastantes garantias de segurança, preservando o anonimato e a opocidade frente aos investigadores do regime. Podes consultar os tutoriais aqui:

http://www.ceivar.org/nova/index.php?option=com_content&view=article&id=2022:ceivar-comeca-campanha-de-seguranca-informatica

Além disso, nesta última semana um militante de Ceivar encontrava-se com a surpressa de um aviso de Google numha conta de correio profissional que compartilha com outras pessoas. O aviso é o que aparece na imagem desta nova, e nom merece muito mais comentário. Exceto que Google é conhecida por entregar toda a informaçom que o governo estado-unidense lhe solicita, sem sequer ordem judicial, de maneira que a existência deste aviso nom deveria tranquilizar a aqueles que nom o recebêrom.

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/eV7Z

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal