lahaine.org

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/eN9O

Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf
  tamaño texto
Enviar por e-mail  enviar        Versión para imprimir  imprimir

traductor

07/01/2015 :: Nacionales Galiza

[Gal/Cast] Afectad@s pola Hepatite C esixen medicinas ao Goberno

x La Haine - Galiza
La concentración con la que finalizó la carrera solidaria y reivindicativa bajo el lema “los recortes matan. Medicación para todos”

 

Galego

Partindo do centro de Vigo a primeira hora da mañá e chegando á compostelá Praza do Obradoiro pola tarde, varias persoas amosaron o seu apoio ás demandas da Plataforma Galega de Afectados pola Hepatite C, que se manifestou por decenas en Compostela pola tarde. 

Esta Plataforma -nun día no que se deron mobilizacións por todo o Estado- protestou en demanda o acceso aos fármacos de última xeración, como o Sofosbuvir, para toda@s @s doentes que o necesiten, fronte ao criterio restrinxido que propón o Goberno central que significaría que este tipo de medicamentos só chegaría en 2015 a unhas 6.000 persoas cando a cifra de afectad@s ascende a 30.000. 

O acto do Obradoiro incluíu a entrega dunha simbólica carta aos Reis Magos coas demandas da Plataforma no belén alí colocado. A concentración coa que finalizou a carreira solidaria e reivindicativa realizouse baixo o lema 'Os recortes matan. Medicación para todos'.

 

Castellano

 

Partiendo del centro de Vigo a primera hora de la mañana y llegando a la compostelana Plaza del Obradoiro por la tarde, varias personas mostraron su apoyo a las demandas de la Plataforma Galega de Afectados por la Hepatitis C, que se manifestó por decenas en Compostela esa tarde.

Esta Plataforma -en un día en el que se realizaron también movilizaciones por todo el Estado- protestó en demanda del acceso a los fármacos de última generación, como el Sofosbuvir, para todas y todos los pacientes que lo necesiten, frente al criterio restringido que propone el Gobierno central que significaría que este tipo de medicamentos sólo llegaría en 2015 a unas 6.000 personas cuando la cifra de afectad@s asciende a 30.000.

El acto del Obradoira incluyo la entrega de una simbólica carta a los Reyes Magos con las demandas de la Plataforma en el belén allí colocado. La concentración con la que finalizó la carrera solidaria y reivindicativa bajo el lema “los recortes matan. Medicación para todos”

 

 

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/eN9O

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal