lahaine.org

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/fG9L

Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf
  tamaño texto
Enviar por e-mail  enviar        Versión para imprimir  imprimir

traductor

21/06/2017 :: Nacionales Galiza

La Guardia Civil detiene a tres personas por el recibimiento al preso Antom Santos

x Sermos Galiza
[Gal/Cast]Las detenciones se han producido en Compostela, Vilaboa y Ourense. Las personas detenidas han sido acusadas de un delito de enaltecimiento del terrorismo

Convocatorias solidarias esta tarde:

Compostela 20:30 na praça do Pam (Cervantes)
Vigo 8:30 em Marco
Ourense 20:30 praça do Ferro
Burela, 20:30 na praça do Concelho
Ponte Vedras 20:00 na praça da Peregrina
Lugo, 20:30 na praça Maior

 

Garda Civil detén tres persoas polo acto de recebemento a Antom Santos

Unha imaxe do recebemento a Antom Santos en Compostela. Foto de GZ Contrainfo  

O operativo ordenado pola Audiencia Nacional desenvolveuse en Compostela, Ourense e Vilaboa. Os axentes procederon a rexistrar algunha das vivendas. O organismo anti-represivo Ceivar, do que fan parte as detidas, convocará concentracións para esta tarde. 

 

Axentes da Garda Civil procederon na mañá desta cuarta feira, 21 de xuño, á detención de Iria C., Ugío C. e Afonso L, militantes de Ceivar, nun operativo ordenado pola Audiencia Nacional e que estaría relacionado co acto de recebemento que o pasado 14 de maio se realizou en Compostela ao preso independentista Antom Santos. As detencións producíronse en Compostela, Vilaboa e Ourense e as persoas detidas son trasladadas á Comandancia da Garda Civil de Compostela, acusadas dun delito de enaltecemento do terrorismo. En principio, non se agardan máis detencións. 

 Fontes de Ceivar informaron a Sermos Galiza que están preparando para esta mesma tarde concentracións de rexeitamento do operativo e de solidariedade para coas detidas. Sinalan que o avogado lles notificou que os axentes procederon aorexistro dalgunhas das vivendas, sen poder estar el presente, e que o máis probábel é que esta mesma tarde pasen a disposición xudicial, após o cal poderían ficar en liberdade. 

 Desde Causa Galiza denuncian nun comunicado o que consideran máis un capítulo “na persecución e criminalización do independentismo galego” . 

________________________-

El operativo ordenado por la Audiencia Nacional se ha desenvuelto en Compostela, Ourense y Vilaboa. Los agentes han procedido a registrar alguna de las viviendas. El organismo antirepresivo CEIVAR, del que forman las detenidas, convocará concentraciones para esta tarde.

Agentes de la Guardia Civil procedieron esta mañana, a la detención de Iria C. Ugío C. y Alfonso L., militantes de CEIVAR, en un operativo ordenado por la Audiencia Nacional y que estaría relacionado con el acto de recibimieento que el pasado 14 de mayo se realizó en Compostela al preso independentista Antom Santos. Las detenciones se han producido en Compostela, Vilaboa y Ourense y las personas detenidas han sido trasladadas a la Comandacia de la Guardia Civil de Compostela, acusadas de un delito de enaltecimiento del terrorismo. En principio, no se esperan más detenciones. 

Fuentes de CEIVAR informaron a Sermos Galiza que están preparando para esta misma tarde concentraciones de rechazo del operativo y de solidaridad con las personas detenidas. Señalan que el abogado les notificó que los agentes procedieron al registro de algunas de las viviendas, sin poder estar él presente, y que lo más probable es que esta misma tarde pasen a disposición judicial, después podrían quedar en libertad.

Desde Causa Galiza denuncian en un comunicado el que consideran un capítulo más "en la persecución y criminalización del independentismo galego".

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/fG9L

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal