lahaine.org

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/dQ0E

Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf
  tamaño texto
Enviar por e-mail  enviar        Versión para imprimir  imprimir

traductor

27/02/2013 :: Nacionales Galiza

[Video] Quer meu número de placa? Pois agora vou sancioná-la com o duplo.

x La Haine - Galiza
[Gal/Cast] ¿Quiere mi número de placa? Ahora le voy a sancionar el doble. La Policia Nacional, a las puertas del Parlamento en Compostela.

>

"Trala concentración pacífica diante do Parlamento galego de estudantes, profesorxs e traballadorxs da USC contra os recortes nos presupostos da Universidade da Xunta de Galiza, a policía identificou
a tres compañeiras sen xustificación algunha; supostamente baixo o pretexto de "concentración ilegal" e por "cortar o tráfico" (mentiras das que poden dar parte diversos testigos alleos á concentración).

Ademáis destas mentiras un dos policías que procedeu á identificación negouse a dar o seu número de placa. Tralas insistincenias da persoa identificada e dxs compañeirxs e ante a presenza de testigos que viran o sucedido procedeu a identificarse; o que lle valeu á nosa compañeira unha nova sanción; esta vez por "resistencia á autoridade" (como o podedes ver no minuto 3.15, onde o polícia di textualmente "no se le iba a sancionar, quedaba la cosa así, ¿quiere mi placa? ahora le voy a
sancionar el doble".

É así como actúan os órganos represivos do estado contra o pobo que defende dignamente os seus dereitos; neste caso o dereito a unha educación pública e de calidade para todxs."

Castellano

Tras la concentración pacífica de estudiantes, delante del Parlamento galego, profesores/as y trabajadoras/es de la USC contra los recortes en los presupuestos de la Universidad de la Junta da Galiza, la policía indentificó a tres compañeras sin justificación alguna; supuestamente bajo el pretexto de "concentración i legal" y por "cortar el tráfico" (mentiras que pueden evidenciarse por parte de diversos testigos ajenos a la concentración).

Además de estas mentiras uno de los policías que procedió a la identificación se negó a dar su número de placa. Tras insistir la persona identificada y las compañer@s y, además, ante la presencia de testigos que vieron lo sucedido procedió a identificarse, lo que le valió a nuestra compañera una nueva sanción; textualmente "no se le iba a sancionar, quedaba la cosa así, ¿Quiere mi placa? ahora le voy a sancionar el doble".

Es así comoa actúan los órganos represivos del estado contra el pueblo que defiende dignamente sus derechos; en este caso el derecho a una educación pública y de calidad para tod@s.

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/dQ0E

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal