lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eY3R

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

19/04/2016 :: Nacionales Galiza

Audiencia Nacional rechaza recurso de la defensa y declara ilegal a todos los efectos a Causa Galiza

x Sermos Galiza
La Audiencia Nacional considera que estos 9independentistas imputados constituían un “entramado” para difundir “ideas que tienden a justificar el uso de la violencia


[Galego]

Encausados na 'Operación Jaro' denuncian a “ilegalización a todos os efeitos” de Causa Galiza

 

No auto dise que os 9 procesados eran un “entramado” para “enaltecer, xustificar e promocionar o terrorismo” citando como evidencia os actos de homenaxe aos 'Mártires de Carral'.

 

O Xulgado de Instrución nº 6 da Audiencia Nacional, que instrúe a causa contra 9 independentistas no marco da 'Operación Jaro', desestimou o recurso presentado pola defensa de Causa Galiza, unha decisión que as persoas procesadas cualifican como que “declara ilegal a todos os efectos” a plataforma independentista creada en 2007. Fontes das persoas imputadas comentaron que calquera recurso a presentar tería que ser perante o Tribunal Constitucional, paso que desbotan. "Non hai posibilidade de que prospere".

 

No auto, a Audiencia Nacional considera que estes 9 independentistas imputados constituían un “entramado” para difundir “ideas que tenden a xustificar o uso da violencia como instrumento para a independencia”, empregando para tal fin Causa Galiza.
Como evidencias aponta os actos de celebración do Día da Galiza Combatente entre o 2013 e o 2015, así como “actividades nas que se enaltece, xustifica e promocióna o terrorismo como os actos celebrados o 26 abril 2015”, referíndose ás homenaxes aos 'Mártires de Carral'.

 

As persoas encausadas nesta causa anuncian que en breve realizarán unha comparecencia de imprensa para avaliar o que cualifican de “ilegalización”.

 [Castellano]

Audiencia Nacional rechaza recurso de la defensa y declara ilegal a todos los efectos a Causa Galiza

El Juzgado de Instrucción n.º 6 de la Audiencia Nacional, que instruye la causa contra nueve independentistas en el marco de la Operación Jaro, desestimó el recurso presentado por la defensa de Causa Galiza, una decisión que las personas procesadas califican como que “declara ilegal a todos los efectos” la plataforma independentista creada en 2007. Fuentes de las personas imputadas comentaron que cualquier recurso tendría que ser ante el Tribunal Constitucional, paso que descartan. “No hay posibilidad de que prospere”.

 

En el auto, la Audiencia Nacional considera que estos nueve independentistas imputados constituían un “entramado” para difundir “ideas que tienden a justificar el uso de la violencia como instrumento para la independencia”, empleando para tal fin Causa Galiza. Como evidencias apunta los actos de celebración del Día da Galiza Combatente entre el 2013 y el 2015, así como “actividades en las que se enaltece, justifica y promociona el terrorismo como los actos celebrados el 26 de abril de 2015”, refiriéndose a los homenajes a los Mártires de Carral.

 

Las personas encausadas anuncian que en breve realizarán una comparecencia de prensa para evaluar lo que califican de “ilegalización”.

 

 

http://www.sermosgaliza.gal/articulo/politica/encausados-na-operacion-jaro-denuncian-ilegalizacion-todos

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eY3R

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal