[Cast/Gal] Estado espanhol mantém solicitude de 15 anos de prisom para Telmo e Miguel
El estado español, mantiene la petición de 15 años de cárcel para Telmo y Miguel
Galego
Embora as provas nom se sustentem e as testemunhas achegadas pola acusaçom nom tenham ratificado os informes policiais, existe umha clara vontade política de manter a Telmo em prisom e de meter novamente no cárcere a Miguel.
O julgamento farsa foi acompanhado por umha desproporcionada presença policial que dificultou o exercício da liberdade de expressom e manifestaçom e literalmente tomou as instalaçons dos julgados. Ambos dias um helicóptero policial filmou @s concentrados e durante minutos dificultou exercer os direitos básicos.
Os filtros impostos pola UPR da polícia espanhola no exterior e interior dos julgados e a impossibilidade de livre entrada na sala por parte da juíza só permitiu que um reduzido grupo de familiares e amizades poidessem acompanhar o desenvolvimento do julgamento e manifestar a solidariedade com Telmo e Miguel.
Maratonianas concentraçons de apoio
Dúzias de pessoas secundárom a concentraçom convocada polo CSAMT de 9.30 a 16.15 horas na terça 5, e de 9.30 a 14.15 no segundo dia. Além da faixa do nosso Comité, também a vizinhança de Coruxo e Ceivar estivérom presentes.
Permanentes palavras de ordem denunciando a montagem policial, solicitando a liberdade de Telmo e a absolviçom de Miguel, quebrárom a normalidade e permitírom acompanhar a ambos sindicalistas na sala do julgado.
Permanentes consignas denunciando el montaje policial, solicitando la libertad de Telmo y la absolución de Miguel, rompieron la normalidad y permitieron acompañar a ambos sindicalistas en la sala del juzgado.
Durante mais de sete hora no primeiro dia e à volta de cinco no segundo, amizades, vizinhança e camaradas de Telmo e Miguel manifestamos o nosso apoio a ambos companheiros, conscienets que os nossos gritos eram escuitados no interior da sala.
CSAMT reclama imedita liberdade de Telmo
Tal como vimos realizando de há praticamente desde a sua detençom há dous anos, CSAMT solicita a imediata liberdade de Telmo e absolviçom para ambos sindicalistas.
Telmo preso na Lama
Atualmente Telmo está no módulo 13 da prisom da Lama.

Castellano
Aunque las pruebas no se sustenten y los testimonios presentados por la acusación no ratifiquen los informes policiales, existe una clara voluntad política de mantener a Telmo en prisión y de meter de nuevo en la cárcel a Miguel.
El juicio farsa ha estado acompañado por una desproporcionada presencia policial que dificultó el ejercicio de la libertad de expresión y manifestación y literalmente tomó las instalaciones de los juzgados. Ambos días un helicóptero policial filmó a l@s concentrad@s y durante minutos dificultó ejercer los derechos básicos.
Los filtros impuestos por la UPR de la policía española en el exterior e interior de los juzgados y la imposibilidad de libre entrada en la sala por parte de la jueza sólo ha permitido que un reducido grupo de familiares y amistades pudiesen acompañar el desarrollo del juicio y manifestar la solidaridad con Telmo y Miguel.
Maratonianas concentraciones de apoyo
Docenas de personas secundaron la concentración convocada por el CSAMT de 9:30 a las 16:15 horas del día 5, martes, y de 9:30 a las 14:15 el segundo díal Además de la pancarta de nuestro Comité, también las y los vecinos de Coruxo y Ceivar estuvieron presentes.
Durante más de seite horas el primer día y alrededor de cinco el segundo, amistades, vecinas y vecinos y camaradas de Telmo y Miguel manifestamos nuestro apoyo a ambos compañeros, conscientes que nuestros gritos eran escuchados en el interior de la sala.
Telmo preso en A Lama
Actualmente Telmo está en el módulo 13 de la prisión de A Lama.







