lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eM8u

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

04/12/2014 :: Nacionales Galiza

Concentracións perante as subdelegacións de goberno contra a criminalización dos movementos sociais

x Sermos Galiza
Movilizaciones en las que se dará lectura a un manifiesto, titulado “Nosotr@s no tenemos miedo”

Galego

As Plataformas de afectad@s pola Hipoteca (PAH) e os colectivos contra os despexos de Galiza convocan para este 18 de decembro (11:00 horas) conentracións perante as subdelegacións do goberno español no noso país.
Mobilizacións nas que se dará lectura a un manifesto, titulado ‘Nós non temos medo’. A concentración é, indican as convocantes, un acto contra o que cualifican de “criminalización dos movementos sociais” e contra “a represión”.

“Cando as institucións vulneran o dereito a unha vivenda digna (como ten pasado, entre outros, nos casos de Aurelia Rey, Elisabet Sanlés, a familia de Aríns, ou a de Elviña) vémonos obrigadas a procurar defendelo impedindo coa nosa resistencia pacífica a actuación inxusta das comisións xudiciais e forzas policiais. Ante o cal o goberno está respondendo dun xeito represivo, practicando detencións arbitrarias, poñendo multas, golpeando inxustificadamente a persoas que resisten pacificamente e tratando de meter medo para impoñer pola forza o que non é capaz de resolver co diálogo e o respecto obrigado dos dereitos das persoas”.

Castellano

Las Plataformas de afectad@s por la Hipoteca (PAH) y los colectivos contra los desahucios de Galiza convocan para este 18 de diciembre (11:00) concentraciones ante las subdelegaciones del gobierno español en nuestro país. Movilizaciones en las que se dará lectura a un manifiesto, titulado “Nosotr@s no tenemos miedo”. La concentración es, indican las convocantes, un acto contra lo que califican de “criminalización de los movimientos sociales” y contra “la represión”.

“Cuando las instituciones vulnera el derecho a una vivienda digna (como ha pasado, entre otros, en los casos de Aurelia Rey, Elisabet Sanlés, la familia de Aríns, o la de Elviña) nos vemos obligadas a tratar de defenderlo impidiendo con nuestra resistencia pacífica la actuación injusta de las comisiones judiciales y fuerzas políticas. Ante el cual el gobierno está respondiendo de un modo represivo, practicando detenciones arbitrarias, poniendo multas, golpeando injustificadamente a personas que resisten pacíficamente y tratando de infundir miedo para imponer por la fuerza lo que no es capaz de resolver con diálogo y el respeto obligado de los derechos de las personas.

 

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eM8u

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal