lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eM0m

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

12/11/2014 :: Nacionales Galiza

Concentracións silenciosas perante as sedes do PP en 10 cidades galegas contra a ‘Lei Mordaza’

x Sermos Galiza
Quieren manifestar el rechazo frontal a una ley, la Ley Mordaza, que es afirman, “un golpe de estado encubierto”.

Galego

A Alianza Social Galega convoca para o serán desta quinta feira, 13 de novembro, concentracións silenciosas perante as sedes do Partido Popular en 10 vilas e cidades galegas. Unha mobilización co que esta plataforma formada por sindicatos, entidades sociais, ambientais, produtivas,... queren manifestar o rexeitamento frontal a unha lei que é, afirman, “un golpe de estado encuberto”.

Para a Alianza, a nova lei de seguridade cidadá e a reforma do Código penal evidencian “o seu obsesivo centralismo, os nulos principios democráticos polos que se rexe o PP e a que clase de intereses serve.
Mentres actúa con esta dureza contra os movementos sociais, a clase traballadora e a realidade plurinacional do estado, mantén unha actitude de moita permisividade respecto aos delitos económicos que cometen os seus amigos e o capital financeiro”..

Recortes en dereitos

O PP está provocando, indican no manifesto, coas reformas laborais e sociais e coas súas políticas económicas, “un recorte de dereitos e unha crecente precariedade das condicións de traballo e da calidade de vida das persoas. Ante a contestación social que xeran tales políticas, promove estas reformas para impedir protestas que as poñan en cuestión”.

Castellano

La Alianza Social Galega convoca para la tarde de este jueves, 13 de noviembre, concentraciones silenciosas ante las sedes del Partido Popular en 10 pueblos y ciudades galegas. Una movilización con la que esta plataforma formada por sindicatos, entidades sociales, ambientales, productivas…quieren manifestar el rechazo frontal a una ley que es, afirman, “un golpe de estado encubierto”.

Para la Alianza, la nueva ley de seguridad ciudadana y la reforma del Código penal evidencian “su obsesivo centralismo, los nulos principios democráticos por los que se rige el PP y a que clase de intereses sirve. Mientras actúa con esta dureza contra los movimientos sociales, la clase trabajadora y la realidad plurinacional del estado mantiene una actitud de mucha permisividad respecto a los delitos económicos que cometen sus amigos y el capital financiero”.

Recortes en derechos

El PP está provocando, indican en el manifiesto, con las reformas laborales y sociales y con sus políticas económicas, “un recorte de derechos y una creciente precariedad de las condiciones de trabajo y de la calidad de vida de las personas. Ante la respuesta social que generan tales políticas, promueve estas reformas para impedir protestas que las pongan en cuestión”.

 

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eM0m

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal