lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dG62

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

11/05/2012 :: Nacionales Galiza

[Fotos] 2.000 traballadores/as e parados/as do naval percorren as rúas de Vigo

x La Haine
[Gal/Cast] Paro en la factoria de Viga y manifestación de parad@s y trabajador@s del astillero

Galego

As rúas de Vigo volveron acoller hoxe as reivindicacións de milleiros de traballadores/as e parados/as do naval coincidindo co paro de media xornada convocado no sector. Para este sábado está prevista unha manifestación conxunta coa que se pretende a implicación da Xunta e do Goberno español na grave crise que atravesa unha industria fundamental para a economía da comarca e estratéxica no conxunto do país.

Tras varios minutos de espera, arrincaba unha marcha formada por máis de 2.000 persoas que remataba arredor das 12.30 horas fronte ao edificio da Xunta despois de percorrer as rúas Urzaiz, Lepanto e García Barbón.

Unha vez alí deu comezo unha asemblea na que analizaron a situación do sector e chamaron á cidadanía viguesa a participar na manifestación convocada para este sábado na cidade. “É o momento de dar unha resposta contundente na rúa para esixir a implicación dos Gobernos español e galego”, indicou o secretario nacional do Naval da CIG. César Rodríguez lembrou o sucedido nos anos 80 cando “intentaron liquidar o sector” e só mediante a mobilización fomos quen de salvalo”.

Castellano

Las calles de Vigo han vuelto a acoger hoy las reivindicaciones de miles de trabajadoras y trabajadores paradas/os del naval coincidiendo con el paro de media jornada convocado en el sector. Para este sábado está prevista una manifestación conjunta con la que se pretende la implicación de la Xunta y del Gobierno español en la grave crisis que atraviesa una industria fundamental para la economía de la comarca y estratégica en el conjunto del país.

Tras varios minutos de espera, daba comienzo una marcha formada por más de 2.000 personas que finalizaba alrededor de las 12.30 horas frente al edificio de la Xunta después de recorrer las calles de Urzáiz, Lepanto y García Barbón.

Una vez allí se desarrolló una asamblea en la que se analizó la situación del sector y llamaron a la ciudadanía viguesa a participapr en la manifestación convocada para este sábado en la ciudad. "Es el momento de dar una respuesta contundente en la calle para exigir la implicación de los Gobiernos español y galego, indicó el secretario nacional del Naval de la CIG. César Rodríguez recordó lo sucedido en los años 80 cuando intentaron liquidar el sector y sólo mediante la movilización pudimos salvarlo.

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dG62

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal