lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dG6n

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

14/05/2012 :: Nacionales Galiza

[Fotos] Reclamam em Vigo medidas urgentes pola "situaçom limite" do setor naval

x La Haine
[Gal/Cast]Reclaman en Vigo medidas urgentes por la "situación límite" del sector naval

Galego

Os traballadores/as e parados/as do sector naval e os veciños e veciñas de Vigo volveron amosar o seu compromiso na defensa dunha industria fundamental para a economía da comarca que atravesa un dos seus peores momentos. A mobilización convocada polas tres centrais maioritarias baixo o lema "Polo futuro industrial de Vigo. Defendamos o naval" partiu pasadas as 19.00 horas do cruzamento das rúas Urzaiz e Lepanto e rematou na Porta do Sol, onde se deu lectura ao manifesto conxunto.

A actriz Uxía Blanco foi a encargada de debullar o contido dun texto no que se alerta sobre a "situación límite" que atravesa o sector e se critica o desleixo e a desidia das Administracións galega e estatal "ao non querer apostar polo sector diante da Unión Europea".

Diante disto, apóstase por desbloquear o proceso do tax lease, recuperar o sistema de crédito e avais ás empresas e apoiar a equipos humanos e financeiros con capacidade real de xestión.

O acto rematou coa interpretación do Himno Galego a cargo de dous gaiteiros.

Castellano

Los y las trabajadoras y parados/as del sector naval y los vecinos y vecinas de Vigo volvieron a mostrar su compromiso en la defensa de una industria fundamental para la economía de la comarca que atraviesa uno de sus peores momentos. La movilización convocada por las tres centrales mayoritarias bajo el lema "Por el futuro industrial de Vigo. Defendamos el naval" partió pasadas las 19:00 horas del cruce de las calles Urzaiz y Lepanto y finalizó en la Puerta del Sol, donde se dio lectura al manifiesto conjunto.

La actriz Uxía Blanco fue la encargada de leer el texto en el que se alerta sobre la "situación límite" que atraviesa el sector y se critica la dejación y desidia de las Administraciones galega y estatal "al no querer apostar por el sector delante de la Unión Europea".

Delante de esto, se apuesta por desbloquear el proceso del tax lease, recuperar el sistema de crédito y avales a las empresas y apoyar a equipos humanos y financieros con capacidad real de gestión.

El acto finalizó con la interpretación del Himno Galego a cargo de dos gaiteros.

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dG6n

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal