lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dL1z

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

06/10/2012 :: Nacionales Galiza

[Fotos] Trabalhadores/as rebentam circo eleitoral do PP em Ferrol, polícia responde com violência

x Diario Liberdade
[Gal/Cast] Trabajadores/as revientan circo electoral del PP en Ferrol, policía responde con violencia

Galego

A inauguraçom da campanha eleitoral do Partido Popular nom foi possível em Ferrol, onde a plana maior da formaçom direitista tivo que fechar-se num hotel central custodiado por um grupo de polícias de choque espanhóis.

Nem sequer a violência policial contra os trabalhadores e trabalhadoras concentradas permitiu realizar a intençom do PP, que pretendia inaugurar a campanha eleitoral no Cantom de Molins da cidade de Ferrol, à meia-noite e com as cámaras da TVG, com o olhar posto em manter a sua maioria absoluta após o 21 de outubro.

A inauguraçom da campanha tivo que ser suspensa, devido a que centenas de trabalhadores e trabalhadoras do setor naval trasanquês e de umha empresa de Narom em conflito laboral impedírom o espetáculo previsto. Sabendo que finalmente os dirigentes e militantes do PP estavam no interior do Hotel Almirante, umha concentraçom de operários e operárias coreou palavras de ordem contra a traiçom do PP ao setor naval, nomeadamente depois de se saber que Núñez Fijó "vendeu" mediaticamente um inexistente contrato de construçom de barcos para o México.

A iniciativa deu continuidade a outras ao longo da jornada, como a prolongada ocupaçom da Cámara Municipal por um grupo de sindicalistas, a queima simbólica dos Orçamentos do Estado espanhol para denunciar a falta de apoio ao setor e a manifestaçom de centenas de pessoas polo centro de Ferrol às 20:30 horas.

No protesto diante do Hotel Almirante participou também o pessoal de Poligal, empresa de plásticos que vive um conflito nestes dias no concelho de Narom pola ameaça de ERE contra 30 empregados de umha empresa de 160, reduçons de jornada e congelamento de salários.

Com altas doses de cinismo, um dos dirigentes do PP presentes no frustrado ato eleitoral, Miguel Telhado (número 4 na lista da Corunha), atribuiu a concentraçom "a que lhes pugemos os liberados a trabalhar", em referência à CIG, enquanto a polícia espancava os trabalhadores e trabalhadoras e detinha um dirigente sindical ferido e a sangrar abundamente na cabeça.

O dirigentes reacionários só pudérom abandonar o hotel rodeados por polícia espanhóis. A concentraçom operária foi entom para a esquadra policial, onde se reclamou a liberdade do companheiro agredido e detido.

Castellano

La inauguración de la campaña electoral del Partido Popular no ha sido posible en Ferrol, en donde la plana mayor de la formación derechista tuvo que encerrarse en un hotel central custodiado por un grupo de policías de choque españoles.

Ni siquiera la violencia policial contra los trabajadores y trabajadoras concentradas permitió realizar la intención del PP, que pretendía inaugurar la campaña electoral en el Cantom de Molins de la ciudad de Ferrol, a media noche y con las cámaras de la TVG, con la mirada puesta en mantener su mayoría absoluta después del 21 de octubre.

La inauguración de la campaña tuvo que ser suspendida, debido a que cientos de trabajadores y trabajadoras del sector naval trasanqués y de una empresa de Narón en conflicto laboral impidieron el espectáculo previsto. Sabiendo que finalmente los dirigentes y militantes del PP estaban en el interior del Hotel Almirante, una concentración de obreros y obreras coreó consignas contra la traición del PP al sector naval, sobre todo después de saberse que Núñez Feijó “vendió” mediáticamente un inexistente contrato de construcción de barcos para Méjico.

La iniciativa continuó con otras acciones a lo largo de la jornada, como la prolongada ocupación de la Cámara Municipal por un grupo de sindicalistas, la quema simbólica de los presupuestos del Estado español para denunciar la falta de apoyo al sector y la manifestación de cientos de personas por el centro de Ferrol a las 20:30 horas.

En la protesta delante del Hotel Almirante participó también el personal de Poligal, empresa de plásticos que vive un conflicto en estos días en el Ayuntamiento de Narón por la amenaza de ERE contra 30 empleados de una empresa de 160, reducción de jornada y congelación de salarios.

Con altas dosis de cinismo, uno de los dirigentes del PP presentes en el frustrado acto electoral, Miguel Telhado (número 4 en la lista de A Corunha), atribuyó la concentración “a que les pusimos los liberados a trabajar”, en referencia a la CIG, mientras la policía agredía a los trabajadores y trabajadoras y detenía a un dirigente. sindical al que hirió, sangrando abundantemente en la cabeza.
Los dirigentes reaccionarios sólo pudieron abandonar el hotel rodeados por policías españoles. La concentración obrera se dirigió entonces hasta la comisaría de policía, en donde se reclamó la libertad del compañero agredido y detenido.

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dL1z

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal