lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eF0T

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

18/04/2014 :: Nacionales Galiza

[Gal/Cast] Continúa o conflito contra Domino's Pizza en Vigo

x CNT Galiza
Que el Domino's se prepare, que la CNT continúa en la lucha hasta que la empresa reconozca su mentira y readmita al compañero despedido

Galego

Enfrontámonos contra unha multinacional que, cos seus miles de millóns de euros anuais de beneficios, non dubida en empregar burdas artimañas para despedir aos traballadores sen ter que pagarlles a indemnización. Pero esta vez deron cun óso duro de roer, porque a CNT non cala e responde coa acción.

Informabamos xa aí atrás do despedimento dun compañeiro: 9 anos de suor e bágoas, aturando carros e carretas nunha empresa que non dubida en presionar e acosar psicoloxicamente aos seus empregados para que se vaian voluntariamente e non ter que gastar a súa calderilla nos despedimentos. Pero, nesta ocasión, a cousa resultoulles máis difícil e tiveron que inventar un sucio roubo duns 35 míseros euros para poder despedir ao noso compañeiro.

E, cousas da vida!, a empresa deu coa CNT: xa levamos unhas cantas concentracións onde berramos e molestamos; con máis dun millar de panfletos repartidos, e, sobre todo, e quizais o máis importante, informando a veciños e usuarios do establecemento das malas práticas laborais de Domino's que, a pesares de ser casi habitual nas súas rutinas de papeo, pouco a pouco van perdendo clientes, xente que deixa de consumir aí para solidarizarse co traballador: porque isto lle pode pasar a calquera!!!

Aínda que, tristemente, os seus traballadores non o entenden igual: toda unha plantilla que, sen comisións nin salarios extra, e sufrindo as mesmas pésimas condicións laborais que o compañeiro despedido, saíu a increparnos de malas maneiras en defensa da empresa e, como non, a desprestixiar ao noso compañeiro... quizais ao seu cabreo axudou que a policía non puidese desaloxarnos!!

Esta mañá celébrase o acto de conciliación onde o Domino's, ademais de ser multinacional, é covarde: envía a un dos seus empregados cun poder notarial a representala!! Para que van gastar outro tipo de recursos puidendo utilizar aos seus propios explotados?

Pois que o Domino's se prepare, que a CNT continúa na loita ata que a empresa recoñeza a súa mentira e readmita ao compañeiro despedido.

Porque o Domino's pisa, acosa e despide,

Acción directa e solidariedade!!

Castellano
Nos enfrentamos a una multinacional que, con sus miles de millones de euros anuales de beneficios, no duda en emplear burdas artimañas para despedir a los trabajadores sin tener que pagarles la indemnización. Pero esta vez han dado con un hueso duro de roer, porque la CNT no se calla y responde con la acción.

Informábamos del despido de un compañero: 9 años de sudor y lágrimas, aguantando carros y carretas en una empresa que no duda en presionar y acosar psicológicamente a sus empleados para que se vayan voluntariamente y no tener que gastar su calderilla en los despidos. Pero, en esta ocasión, la cosa les resultó más difícil y tuvieron que inventar un sucio robo de unos 35 míseros euros para poder despedir a nuestro compañero.

La empresa dió con la CNT: ya llevamos unas cuantas concentraciones donde gritamos y molestamos; con más de un millar de panfletos repartidos y, sobre todo y quizás lo más importante, informando a vecinos y usuarios del establecimiento de las malas prácticas laborales de Domino's que, a pesar de ser casi habitual en sus rutinas de papeo, poco a poco va perdiendo clientes, gente que deja de consumir ahí para solidarizarse con el trabajador: ¡¡¡porque esto le puede pasar a cualquiera!!!

Aunque, tristemente, sus trabajadores no lo entienden igual: toda una plantilla que, sin comisiones ni salarios extra y sufriendo las mismas pésimas condiciones laborales que el compañero despedido, salió a increparnos de malas maneras en defensa de la empresa y, ¡cómo no!, a desprestigiar a nuestro compañero... ¡quizás a su cabreo ayudó el que la policía no hubiese podido desalojarnos!!

Esta mañana se celebra el acto de conciliación donde el Domino's, además de ser multinacional, es cobarde: ¡¡envía a uno de sus empleados con un poder notarial a representarla!! ¿Para qué se van a gastar otro tipo de recursos pudiendo utilizar a sus propios explotados?

Que el Domino's se prepare, que la CNT continúa en la lucha hasta que la empresa reconozca su mentira y readmita al compañero despedido.

Porque el Domino's pisa, acosa y despide,

¡¡Acción directa y solidariedad!!

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eF0T

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal