lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dQ0r

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

28/02/2013 :: Nacionales Galiza

[Gal/Cast] Crónica da protesta no Parlamento galego

x CNT Galiza
La CNT estuvo presente en las protestas ante el Parlamento de Galicia en Compostela

Galego

A sección de CNT na Xunta de Galicia estivo presente onte nas protestas diante do Parlamento de Galicia en Compostela co gallo da aprobación dos orzamentos para o 2013 co lema STOP despedimentos e STOP privatización da Xunta de Galicia.

Berros contra os recortes, a privatización, os escándalos de corrupción,... e moito, moito ruido marcaron a protesta do sector público e do persoal e estudantado da Universidade. Como anécdota da xornada os intensos berros de "O próximo parado que sexa un deputado" ou "Que se vaian se vaian se vaian...." adicados ao compadreo entre sindicalistas e políticos que se achegaron para a foto.


Castellano

La sección de CNT en la Xunta de Galicia, estuvo presente ayer en las protestas delante del Parlamento de Galicia en Compostela con motivo de la aprobación de los presupuestos para 2013 con el lema STOP despidos y STOP privatización de la Xunta de Galicia.

Gritos contra los recortes, la privatización, los escándalos de corrupción... y mucho, mucho ruido marcaron la protesta del sector público y del personal y estudiantado de la Universidaad. Como anécdota de la jornada los intensos gritos de "El próximo parado que sea un diputado" o "Que se vayan se vayan se vayan..." dedicados al comadreo entre sindicalistas y políticos que se acercaron para salir en la foto.

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dQ0r

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal