lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dR4j

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

09/04/2013 :: Nacionales Galiza

[Gal/Cast] Denúncia da manipulaçom informativa na TV Galega

x CUT-Galiza
Nace el blog eunonmanipulo.wordpress.com para denunciar la manipulación informativa de los telediarios del ente público

Galego
Sob o lema "Eu nom manipulo, e tu?" e "Em Defesa da criaçom de um Conselho de Informativos", nasce o site eunonmanipulo.wordpress.com.

Trabalhadores e trabalhadoras da TVG analisam neste blogue o tratamento de diversas informaçons ao tempo que denunciam, mais umha vez, a manipulaçom informativa que se dá nos telejornais do ente público.

A página trata de evidenciar o tratamento informativo que se lhes dá a certas novas, especialmente àquelas de caráter político onde o governo de Feijoo tem algo a ver.

"As distintas varas de medir" ou "Minimizam a resposta social aos despejos" som algumhas das novas analisadas. O blogue criado polo Comité de Empresa da TV da Galiza demanda ao mesmo tempo a criaçom do estatuto profissional que estabelece o artigo 36 da Lei 9/2011 de Novembro dos meios públicos de comunicaçom audiovisual da Galiza, que contempla a criaçom do Conselho de Informativos da CRTVG.

Castellano

Bajo el lema " Yo no manipula y tu? y "en Defensa de la creación de un Consejo de Informativos", nace la página eunonmanipulo.wordpress.com

Trabajadoras y trabajadores de la TVG analizan en este bloque el tratamiento de diversas informaciones al mismo tiempo que denuncian, una vez más, la manipulación informativa que de produce en los informativos del ente público.

El blog trata de evidenciar el tratamiento informativo que se les concede a ciertas noticias, especialmente aquellas de carácter político donde el gobierno de Feijóo tiene algo que ver.

"Las distintas varas de medir" o "Minimizan la respuesta social a los desahucios" son algunas de las noticias analizadas. El bloque creado por el Comité de Empresa de la TV de Galiza demanda al mismo tiempo la creación del estatuto profesional que establece el artículo 36 de la Ley 9/20011 de Noviembnre de los medios públicos de comunicación audiovisual de Galiza, que contempla la creación del Consejo de Informativos de la CRTVG

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dR4j

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal