lahaine.org

compartir

                        

Dirección corta: https://lahaine.org/fJ6u

Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf
  tamaño texto
Enviar por e-mail  enviar        Versión para imprimir  imprimir

traductor

17/12/2017 :: Nacionales Galiza

[Gal/Cast] Desprendámonos de la coprofagía “marxista” que nos condena al naufragio

x Primeira Linha
La mayoría de estas iniciativas no lograron superar el mero ejercicio nostálgico que rememora de forma sesgada el significado de la Revolución de Octubre

Galego

A pouco mais de duas semanas para finalizarmos o ano no que comemoramos o 100 aniversário da Revoluçom Bolchevique, e onde lembramos e reivindicamos ao Che Guevara no 50 aniversário do seu assassinato polo imperialismo ianque, 2017 constata a vigência de duas teses, fundamentais para vertebrar o comunismo no século XXI:

 1ª- As iniciativas realizadas tanto na Galiza, como em praticamente todas as latitudes do globo, fôrom notavelmente inferiores à dimensom do principal facto que condicionou e condiciona o desenvolvimento histórico da humanidade.

As atividades fôrom poucas, dispersas, sem projeçom, concebidas de forma burocrática para mero consumo interno. Nom servírom para relançar nem para divulgar a alternativa revolucionária comunista frente ao caos ao que nos conduz o capitalismo senil.

Paradoxalmente boa parte das entidades organizadoras destes eventos mantenhem umha intervençom política e social antagónica com os princípios e ensinanças da Revoluçom de Outubro e do guevarismo.

2ª- A imensa maioria destas iniciativas nom lográrom superar o mero exercício nostálgico que rememora de forma sesgada e amputada o significado e as leiçons da Revoluçom de Outubro para a luita de classes e a estratégia proletária visada à tomada do poder.

Desaproveitamos umha ocasiom de ouro para restaurar os fundamentos do anticapitalismo, para recuperarmos os princípios ideológicos comunistas, para reivindicar a genuina açom teórico-prática elaborada por Marx, Engels, Lenine e o Che.

Fomos incapaces de analisar as deficiências estruturais que arrastamos como umha maldiçom, das que deriva a adulteraçom que corroe o conjunto dos partidos denominados “comunistas” e a prática totalidade das organizaçons que se reclamam “marxistas-leninistas”.

Até que logremos depurar o marxismo das diversas variantes de poluiçom reformista e oportunista, até que nom logremos despreender-nos do fraudulento marxismo académico, do amórfico relato pactista, pacifista e eleitoralista imposto pola hegemonia ideológica da pequena-burguesia no nosso seio, seguiremos hipotecados e esterilizados para poder construir os imprescindíveis destacamentos operários de luita e combate que devem ser os partidos comunistas.

 Embora as perspetivas para o combate pola Revoluçom Galega -como a nossa específica e singular contribuiçom à Revoluçom Proletária mundial-, nom som boas, seguimos em pé, com firmeza e determinaçom, com vocaçom de vencermos, luitando sem trégua contra a barbárie capitalista e em prol do Socialismo e o Comunismo.

Cast

A poco más de dos semanas para finalizar el año en el que commemoramos el 100 aniversario de la Revolución Bolchevique y donde recordamos y reivindicamos al  Che Guevara en el 50 aniversario de su asesinato por el imperialismo yanqui, 2017 constata la vigencia de dos tesis, fundamentales para vertebrar el comunismo.

 1º- Las iniciativas realizadas tanto en Galiza, como en prácticamente todas  las latitudes del globo fueron de nuevo inferiores a la dimensión principal, hecho que condicionó y condiciona el desarrollo histórico de la humanidad.

.Las actividades fueron pocas, dispersas, sin proyección, concebidas de forma burocrática para mero consumo interno. No sirvieron para el relanzar ni para divulgar la alternativa revolucionaria comunista  frente al caos a que nos conduce el capitalismo senil.

Paradójicamente buena parte de las entidades organizadores de estos eventos mantienen una intervención política y social antagónica con los principios y enseñanzas de la Revolución de octubre y del guevarismo.

 2º La inmensa mayoría de estas iniciativas no lograron superar el mero ejercicio nostálgico que rememora de forma sesgada y amputada el significado y lecciones de la Revolución de Octubre para la lucha de clases y la estrategia proletaria orientada a la toma del poder.

 Desaprovechamos una ocasión de oro para restaurar los fundamentos del anti-capitalismo, para recuperar los principios ideológicos comunistas, para reivindicar la genuina acción teórico-práctica elaborada por Marx, Engels, Lenin y el Che.

  Hemos sido incapaces de analizar las deficiencias estructurales que arrastramos como una maldición, de las que deriva la adulteración que corroe el conjunto de los partidos denominados “comunistas” y la práctica totalidad de las organizaciones que se reclaman “marxista-leninistas”.

 Hasta que logremos depurar el marxismo de la diversas variantes de contaminación reformista y oportunista, hsta que no logremos desprendernos del fraudulento marxismo académico, del amórfico relato pactista, pacifista y electoralista impuesto por la hegemonía ideológica de la pequeña burguesía en nuestro seno, seguiremos hipotecados y esterilizados para poder construir los imprescindibles destacamentos obreros de lucha y combate que deben ser los partidos comunistas.

 A pesar de  que la perspectivas para el combate por la Revolución Galega –como nuestra específica y singular contribución a la Revolución Proletaria mundial-, no son buenas, seguimos en pie, con firmeza y determinación, con vocación de vencer, luchando sin tregua contra la barbarie capitalista y en pro del Socialismo y Comunismo.

 

 

compartir

                        

Dirección corta: https://lahaine.org/fJ6u

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal