[Gal/Cast] Liga Estudantil Galega apoia greve de fame contra a violência machista
Liga Estudantil Galega quiere mostrar su apoyo y solidaridad a las compañeras de la Asociación Ve-la luz en la huelga de hambre contra la violencia machista
Galego
Dende a Liga Estudantil Galega queremos mostrar todo o nosso apoio e toda a nossa solidarieda às companheiras da Asociación Ve-la Luz, que no dia de onte começarom umha greve indefinida de fame contra a violência machista.
Também queremos sumar-nos a elas denunciando os recortes em protecçom e a consequente indefensom das vitimas e das suas filhas e reivindicando um sistema real de protecçom de mulheres e crianças vitimas da violência machista, que nom fomente a submissom, o emprobecimento e a perpetuaçom do maltrato.
O patriarcado manifesta-se com a violência em todas as suas expresons por isso há que combate-lo de raíz. Na rua, nos centros de ensino e trabalho, na casa, as moças vivemos constantemente atacadas pola ofensiva patriarcal, por isso temos que por-lhe freo para nom sermos vitimas da violência mais cruel, a dos golpes, a das malheiras e da a tortura psicológica. Temos que defender um sistema de protecçom efectivo e real mas a maior protecçom é derrubar o patriarcado, demostrar-lhe em cada golpe que somos muitas, estamos unidas e somos fortes e imos acabar com ele!
Ante a violência patriarcal, feminismo em resistência!

Castellano
Desde la Liga Estudantil Galega queremos mostrar todo nuestro apoyo y toda nuestra solidaridad a las compañeras de la Asociación Ve-la Luz, que en el día de ayuer comenzaron una huelga indefinida de hambre contra la violencia machista.
También queremos sumarnos a ellas denunciando los recortes en protección y la consecuente indefensión de las víctimas y de sus familias y reivindicando un sistema real de protección de mujeres e infancia víctimas de la violencia machista, que no fomente la sumisión, el empobrecimiento y la perpetuación del maltrato.
El patriarcado se manifiesta con la violencia en todas sus expresiones por eso es necesario combatirlo de raíz. En la calle, en los centros de educación y trabajo, en casa, las mujeres vivimos constantemente atacadas por la ofensiva patriarcal, por eso tenemos que ponerle freno para no ser víctimas de la violencia más cruel, la de los golpes, la de las palizas y de la tortura psicológica. Tenemos que defender un sistema de protección efectivo y real, aunque la mayor protección es derribar el patriarcado, demostrarle en cada golpe que somos muchas, estamos unidas y somos fuertes y vamos a acabar con él!







