lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eM5G

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

24/11/2014 :: Nacionales Galiza

[Gal/Cast] Milleiros de persoas saen ás rúas galegas contra a 'Lei Mordaza' do PP

x Sermos Galiza
Las marchas fueron convocadas por la Alianza Social Galega, y tuvieron lugar en las siete ciudades del país, en todos los casos con gran seguimiento

Galego

Milleiros de persoas percorreron as rúas das principais cidades galegas para amosar a súa disconformidade coa reforma da Lei de Seguridade Cidadá que prepara o Goberno do PP. As marchas foron convocadas pola Alianza Social Galega, e tiveron lugar nas sete urbes do país, en todos os casos con grande seguimento.

Por exemplo, decenas de persoas saíron polas rúas de Compostela, onde cualificaron de “mordaza” a lexislación planificada e berraron contra a impunidade dos casos de corrupción comparada coas fortes multas e sancións que sufren activistas por participar en protestas sociais. Na manifestación houbo abondosa presenza sindical, xa que desde as centrais se denuncia que “o Goberno está a recortar dereitos como o de folga”.

Suso Seixo, da CIG, denuncia que sexa a propia Administración a que sancione "sen presunción de inocencia"

En Santiago estivo presente o secretario xeral de CIG, Suso Seixo, que denunciou que, coa esta Lei de Seguridade Cidadá, "non hai presunción de inocencia", senón que sostén que é a "propia Administración" a que "sanciona" a partir de "informes policiais e da Garda Civil" que teñen "presunción de veracidade".

Castellano

Miles de personas recorrieron las calles de las principales ciudades galegas para mostrar su disconformidad con la reforma de la Ley de Seguridad Ciudadana que prepara el Gobierno del PP.

Las marchas fueron convocadas por la Alianza Social Galega, y tuvieron lugar en las siete ciudades del país, en todos los casos con gran seguimiento.

Por ejemplo, decenas de personas salieron por las calles de Compostela, donde calificaron de “mordaza” la legislación planificada y gritaron contra la impunidad de los casos de corrupción comparada con las fuertes multas y sanciones que sufren activistas por participar en protestas sociales. En la manifestación hubo abundante presencia sindical, ya que desde las centrales se denuncia que “el Gobierno está recortando derechos como el de huelga”.

Suso Seixo, de la CIG, denuncia que sea la propia Administración la que sancione “sin presunción de inocencia”.

En Compostela estuvo presente el secretario general de la CIG, Suso Seixo, que denunció que, con esta Ley de Seguridad Ciudadana, “no hay presunción de inocencia”, sino que sostiene que es la “propia Administración”, la que “sanciona” a partir de “informes policiales y de la Guarda Civil que tienen “presunción de veracidad”.

 

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eM5G

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal