[Gal/Cast] NÓS-UP apoia a greve e as reivindicaçons do quadro de pessoal de Vitrasa

Galego
A Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular de Vigo solidariza-se com as trabalhadoras e trabalhadores da empresa privada de transportes urbanos VITRASA, pertencente o grupo Avanza, que durante a jornada de onte, e os vindouros dias 26 e 29 de novembro estarám em greve para reivindicar melhoras no convénio coletivo.
Já nom é a primeira vez que denunciamos as condiçons laborais do pessoal de Vitrasa, de facto, desde a Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular elaboramos um informe, que disponibilizamos a continuaçom, oferecendo umha alternativa ao modelo atual, umha soluçom alternativa, sólida e viável, que seja útil para o povo trabalhador e para @s trabalhadores/as de VITRASA: a municipalizaçom do transporte público.
Esta greve chega depois de 10 meses de negociaçom, onde o patronato da mao do diretor de VITRASA, Juan Carlos Villarino, nom aceitou nengumha das propostas que o quadro de pessoal justamente reclama: um convênio que contemple um incremento salarial do 1 por cento, 25 dias laboráveis de férias ou que se paguem as horas extra em tárifa direfente a normal.
Assembleia Comarcal de NÓS-UP de Vigo solidariza-se e apoia as justas reivindicaçons e demandas do quadro de pessoal de VITRASA.
Vigo, 20 de novembro de 2012
Castellano
La Asamblea Comarcal de NÓS-Unidade Popular de Vigo se solidariza con las trabajadoras y trabajadores de la empresa privada de transportes urbanos VITRASA, perteneciente al grupo Avanza, que durante la jornada de ayer, y los próximos días 26 y 29 de noviembre estarán en huelga para reivindicar mejoras en el convenio colectivo.
Ya no es la primera vez que denunciamos las condiciones laborales del personal de Vitrasa, de hecho, desde la Asamblea Comarcal de NÓS-Unidade Popular elaboramos un informe, que disponibilizamos a continuación, ofreciendo una alternativa al modelo actual, una solución alternativa, sólida y viable, que sea útil para el pueblo trabajador y para l@s trabajadoras/es de VITRASA: la municipalización del transporte público.
Esta huelga llega después de 10 meses de negociación, donde el patronato de la mano del director de VITRASA Juan Carlos Villarino, no aceptó ninguna de las propuestas que el cuadro de personal justamente reclama: un convenio que contemple un incremento salarial del 1 por ciente, 25 días laborables de vacaciones o que se paguen las horas extra en tarifa diferente a la normal.
La Asamblea Comarcal de NÓS-UP de Vigo se solidariza y apoya las justas reivindicaciones y demandas del cuaddro de personal de VITRASA.
Vigo, 20 de noviembre de 2012







