[Gal/Cast] NÓS-UP apoia greve geral de 14 de novembro

Galego
Há muitos motivos para ir à greve geral. O que sim nom há é motivos para ficar na casa ou nom aderir nos centros de trabalho e estudo à jornada de luita.
As permanentes agressons do capitalismo espanhol contra a classe trabalhadora galega e a Galiza só podem ser freadas mediante a luita obreira e popular.
Quarta-feira 14 de novembro tem que parar o conjunto do País. Devemos demonstrar que estamos fartas e fartos de tantos cortes e retrocessos sociais sob a falsa coartada de reduzir o défice e aplicaçom de imprescindíveis políticas de austeridade. À medida que aumenta o desemprego, baixam salários, incrementam impostos, privatizam a sanidade e a educaçom, roubam as casas, forçam a juventude a emigrar, observamos como os ricos som cada vez mais ricos e as grandes empresas tenhem cada ano maiores lucros.
Mas a greve nom deve reduzir-se exclusivamente a reivindicaçons socioeconómicas. Tem que ser também umha greve contra a repressom e os cortes nas liberdades, pola soberania nacional da Galiza e os direitos das mulheres. Umha greve claramente política contra a ditadura da burguesia, contra as políticas do PP-PSOE.
Para frear o Capital, os protestos devem enquadrar-se numha estratégia permanente e encadeada de luita que permita acumular forças suficientes que cristalizem numha rebeliom popular que tombe o governo espanhol e autonómico, abrindo um processo de transiçom face umha Galiza livre, socialista e sem patriarcado.
É necessário, pois, aderir à jornada de luita e participar ativamente nas manifestaçons que percorrerám os principais centros urbanos da Galiza.
NÓS-UP apela à classe obreira, à juventude, mulheres e ao conjunto dos setores populares a apoiar a grave.
Viva a greve geral!
icos paguem a crise!
Direçom Nacional de NÓS-UP
Castellano
Hay muchos motivos para ir a la huelga general. Y, sin embargo, no hay ningún motivo para quedar en casa o no adherirse en los centros de trabajo y estudio a la jornada de lucha.
Las permanentes agresiones del capitalismo español contra la clase trabajadora galega y Galiza sólo pueden ser frenadas mediante la lucha obrera y popular.
Miércoles 14 de noviembre hay que paralizar a todo el país. Debemos demostrar que estamos hastas y hartos de tantos recortes y retrocesos sociales bajo la falsa coartada de reducir el déficit y la aplicación de imprescindibles políticas de austeridad. A medida que crece el desempleo, bajan los salaarios, incrementan impuestos, privatizan la sanidad y la educación, roban casas, obligan a la juventud a emigrar, observamos como los ricos son cada vez más ricos y las grandes empresas tienen cada año mayores lucros.
Pero, la huelga, no debe reducirse exclusivamente a reivindicaciones socioeconómicas. Tiene que ser también una huelga contra la represión y los recortes en las libertades, por la soberanía nacional de Galiza y los derechos de las mujeres. Una huelga claramente política contra la dictadura de la burguesía, contra las políticas del PP-PSOE.
Para frenar al Capital, las protestas deben encuadraarse en una estrategia permanente y encadenada de lucha que permita acumular fuerzas suficientes que cristalicen en una rebelió popular que eche abajo al gobierno español y autonómico, abriendo un proceso de transición hacia una Galiza libre, socialista y sin patriarcado.
Es necesario, pues, adherirse a la jornada de lucha y participar activamente en las manifestaciones que recorrerán los principales centros urbanos de Galiza.
NÓS-UP hace un llamamiento a la clase obrera, a la juventud, a las mujeres y al conjunto de los sectores populares para apoyar la huelga.
Viva la huelga general!
ricos paguen la crisis!
Direçom Nacional de NÓS-UP







