lahaine.org

compartir

                        

Dirección corta: https://lahaine.org/eN9o

Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf
  tamaño texto
Enviar por e-mail  enviar        Versión para imprimir  imprimir

traductor

08/01/2015 :: Nacionales Galiza

[Gal/Cast] O Desemprego na Galiza: Feijó no país das maravilhas

x Primeira Linha
Estamos ante una situación de emergencia nacional, en un país con una economía desmantelada y que pretenden convertir en inviable.

Galego

A falta dumha análise mais polo miúdo, os últimos dados a que tivemos acceso sobre a evoluçom do desemprego tanto na Galiza como no conjunto do Estado espanhol, acumulados ao mês de Dezembro de 2014, ponhem de manifesto o esgotamento do projeto político e económico espanhol para a nossa naçom e, como já temos analisado noutras ocasions, refletem as causas estruturais do comportamento do emprego e desemprego no nosso país, entrando em contradiçom com essa Galiza idílica defendida por Feijó há poucos dias.

Se o projeto político-económico que está a defender o Partido Popular é totalmente prejudicial e nocivo para a classe trabalhadora, a sua implantaçom na Galiza com o aval do governinho de Feijó está a supor também a destruiçom da nossa naçom, a nível económico, cultural, lingüístico…

Frente a umha Espanha que cria emprego, isso sim, precário e temporário, o caso da Galiza é muito mais grave, pois a tendência é mesmo contrária nestes dados. Assim, no mês de Dezembro, a Galiza ocupa o primeiro posto no conjunto do Estado em destruiçom neta de emprego, dado quando menos chamativo num mês que, devido às férias de Natal e ao comportamento do setor serviços e comercial, é normalmente positivo para estes indicadores.

A Galiza encabeça assim a destruiçom de emprego com 3.286 pessoas mais desempregadas, frente a umha criaçom de emprego que atinge as 64.405 pessoas no conjunto do Estado.

O projeto espanhol que está impor o Partido Popular tanto a nível económico como nacional, está a converter a nossa naçom na Galiza do desemprego, da emigraçom, da precariedade e da miséria para milhares de pessoas. Estamos ante umha situaçom de emergência nacional, num país com umha economia desmantelada e que pretendem tornar inviável. O comportamento drámatico tanto do emprego como do desemprego na Galiza, junto ao desmantelamento dos nossos setores e à inexistência de planos economómicos, políticos e sociais a nível nacional, tornam quando menos necessária umha resposta conjunta em chave galega que se converte em inadiável

 

Castellano

A falta de un análisis más pormenorizado, los últimos datos a que hemos tenido acceso sobre la evolución del desempleo tanto en Galiza como en el conjunto del Estado español, acumulados al mes de diciembre de 2014, ponen de manifiesto el agotamiento del proyecto político y económico español para nuestra nación y, como ya hemos analizado en otras ocasiones, reflejan las causas estructurales del comportamiento del empleo y desempleo en nuestro país, entrando en contradicción con esa Galiza idílica defendida por Feijó hace pocos días.

Si el proyecto político-económico que está defendiendo el Partido Popular es totalmente perjudicial y nocivo para la clase trabajadora su implantación en Galiza con el aval del gobierno de Feijó está suponiendo también la destrucción de nuestra nación, a nivel económico, cultural, lingüístico...

Frente a una España que crea empleo, eso si, precario y temporal, el caso de Galiza es mucho más grave, ya que la tendencia es incluso contraria en estos datos. Así, en el mes de Diciembre, Galiza ocupa el primer puesto en el conjunto del Estado en destrucción neta del empleo, dato cuanto menos llamativo en un mes que, debido a las fiestas de Navidad y al comportamiento del sector servicios y comercial es normalmente positivo para estes indicadores.

Galiza encabeza así la destrucción de empleo con 3.286 personas más desempleadas, frente a una creación de empleo que alcanza las 64.405 personas en el conjunto del Estado.

El proyecto español que está imponiendo el Partido Popular tanto a nivel económico como nacional, está convirtiendo nuestra nación en una Galiza del desempleo, de la emigración, de la precariedad y de la miseria para miles de personas. Estamos ante una situación de emergencia nacional, en un país con una economía desmantelada y que pretenden convertir en inviable. El comportamiento dramático tanto del empleo como del desempleo en Galiza, junto al desmantelamiento de nuestros sectores y a la inexistencia de planes económicos, políticos y sociales a nivel nacional, convierten cuando menos en necesaria una respuesta conjunta en clave galega que se convierte en inadiable.

compartir

                        

Dirección corta: https://lahaine.org/eN9o

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal