lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eJ7n

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

06/09/2014 :: Nacionales Galiza

[Gal/Cast] Siareir@s Galeg@s quer amosar nas etapas de 'La Vuelta' en Galiza que 'non somos España'

x Sermos Galiza
Varios colectivos llaman a demostrar la oposición a "La Vuelta a España" durante su paso por Galiza

Galego

Campaña de Siareir@s Galeg@s: ‘’Dade 'La Vuelta', que Galiza non é España’’. O colectivo denuncia o ‘’dispendio’’ de milleiros de euros por administracións galegas na proba mentres se afoga o deporte base e non se apoia unha equipa ciclista galega.

Máis un colectivo chama a amosar a oposición a ‘La Vuelta a España’ durante o seu paso por Galiza. Desta volta é Siareir@s Galeg@s, que consideran que esta proba vai alén do “meramente deportivo” para entrar no eido da identificación coa españolidade. Este colectivo convida á cidadanía a saír á rúa e estradas ao paso de ‘La Vuelta’ con bandeiras galegas, “visibilizando así a nosa realidade nacional”.

Siareir@s Galeg@s critica, aliás, que mentres as diferentes administracións galegas “dilapidan” milleiros de euros en axudas e subvencións para traer ‘La Vuelta’ a Galiza, afogan o deporte de base e negan apoio para crear unha equipa ciclista galega.

Castellano

Campaña de Siareir@s Galeg@s "Dad "La Vuelta" que Galiza no es  España". El colectivo denuncia el "dispendio" de miles de euros por administraciones galegas en la prueba mientras se ahoga el deporte base y no se apoya un equipo ciclista galego.

Varios colectivos llaman a mostrar la oposición a "La Vuelta a España" durante su paso por Galiza. En esta ocasión es Siareir@s Galeg@s, que consideran que esta prueba va más allá de lo "meramente deportivo" para entrar en el marco de la identificación con la españolidad. ESte colectivo invita a la ciudadanía a salir a las calles al paso de "La Vuelta" con banderas galegas, "visibllizando así nuestra realidad nacional".

Siareir@s Galeg@s critica, además, que mientras las diferentes administraciones galegas "dilapidan" millones de euros en ayudas y subvenciones para traer "La Vuelta" a Galiza ahogan el deporte de base y niegan apoyo para crear un equipo ciclista galego.

 

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eJ7n

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal