lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eJ9h

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

12/09/2014 :: Nacionales Galiza

[Gal/Cast] Un V ao pé da Catedral de Compostela en apoio ao referendo catalán

x Sermos Galiza
Convocada por la plataforma “Galiza con Catalunya”, la iniciativa se desarrolló poco después de finalizar en Barcelona la gigantesca manifestación

Galego

Estelades e bandeiras nacionalistas galegas, camisolas vermellas e amarelas para formar as cores da senyera, mais tamén camisolas da selección galega ou contra a represión sindical. Un mosaico de cores deu forma na Praza da Quintana de Compostela a un V humano formado ao pé da catedral para mostrar o apoio ao referendo catalán.

 Convocada pola plataforma ‘Galiza con Catalunya’, a iniciativa decorreu pouco despois de rematar en Barcelona a xigantesca manifestación de 1.800.000 persoas que formaron un V para reivindicar o dereito a votar o 9N.

Máis dun cento de persoas tomaron parte nesta acción simbólica. “Queremos transmitir a nosa solidariedade co pobo catalán e o noso apoio perante os entraves de todo tipo (xurídicos, políticos, mediáticos, policiais) que interpón o Estado Español. En particular, manifestamos o noso apoio expreso á celebración da consulta de 9 de novembro e o noso rexeitamento á prohibición da voz do pobo”, sinálase no manifesto da plataforma convocante do acto.

Castellano

 Estrellas y banderas nacionalistas galegas, camisetas rojas y amarillas para formar los colores de la senyera, pero también camisetas de la selección galega o contra la represión sindical. Un mosaico de colores ha dado forma en la Plaza de la Quintana de Compostela a un  V humano formado al pie de la catedral para mostrar el apoyo al referendum catalán.

 Convocada por la plataforma  “Galiza con Catalunya”, la iniciativa se desarrolló poco después de finalizar en Barcelona la gigantesca manifestación de 1.800.000 personas que formaron una V papra reivindicar el derecho a votar el 9N.

 Una vez más alrededor de cien personas tomaron parte en esta acción simbólica “Queremos transmitir nuestra solidaridad con el pueblo catalán y nuestro apoyo ante los obstáculos de todo tipo (jurídicos, políticos, mediáticos, policiales) que interpone el Estado  Español. En particular manifestamos nuestro apoyo expreso a la celebración de la consulta del 9 de noviembre y nuestro rechazo a la prohibición de la voz del pueblo”, así se señala en el manifiesto de la plataforma convocante del acto.

 

 


compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eJ9h

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal