lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/fW6X

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

03/02/2021 :: Nacionales Galiza

La Fiscalía de la AN anuncia recurso contra la absolución de los 12 independentistas gallegos

x Nos Diario
La decisión ahora está en manos del Tribunal Supremo

[Galego]

Fiscalia da Audiencia Nacional anuncia un recurso contra a absolución dos 12 independentistas galegos

A decisión agora está en mans do Tribunal Supremo

A Fiscalia da Audiencia Nacional anuncia interposición dun recurso contra a sentencia absolutoria dos 12 independentistas galegos, segundo veñen de informar desde o propio colectivo de procesados. Isto supón que a decisión fica agora en mans do Tribunal Supremo.

A Audiencia Nacional absolveu a finais de decembro os 12 independentistas encausados na ‘Operación Jaro’ e para os que a Fiscalía pedía máis de 100 anos de prisión. En principio, poñíase así fin a un proceso que se alongou máis de 5 anos e no que mesmo pairou a ilegalización de Causa Galiza e Ceivar. Mais a decisión da Fiscalía pode dar a volta ás tornas.

Un total de 102 anos de prisión para as 12 militantes de Causa Galiza e Ceivar imputadas a raíz da Operación Jaro I e Operación Jaro II era a petición da Fiscalía que lles imputaba agora “pertença a organizaçom criminosa para a comissom de delitos de enaltecimento do terrorismo". As penas oscilaan entre os 4 e 12 anos de cárcere.

En conversa con Nós Diario após esa sentenza, Joam Peres, portavoz dos encausados na ‘Operación Jaro’, “vén confirmarse a tese que mantiñamos desde o principio de todo isto, hai xa 5 anos: que era una montaxe político-policial” co independentismo galego no punto de mira. “Este proceso, que se alargou durante todos estes anos para causar o maior dano posíbel, era un esperpento”, prosegue Joam Peres.

“A precipitación por recortar os dereitos políticos do independentismo derivou finalmente en que o independentismo tivo, por dicilo así, un ‘espaldarazo’ xudicial”, indica Brais González, que fai fincapé en que esa “lexitimidade e amplitude” coa que as forzas de seguridade perseguían até o de agora o independentismo vén de recibir unha especie de ‘correctivo’.

_______________________

[Castellano]

La Fiscalía de la Audiencia Nacional anuncia recurso de casación contra la absolución de los 12 independentistas gallegos

La decisión ahora está en manos del Tribunal Supremo

El Ministerio Público de la Audiencia Nacional anuncia la interposición de un recurso de casación contra la absolución de los 12 independentistas gallegos, según informa el propio grupo de imputados. Esto significa que la decisión ahora está en manos del Tribunal Supremo.

La Audiencia Nacional absolvió a finales de diciembre a los 12 activistas independentistas imputados en la 'Operación Jaro' y para quienes el Ministerio Público había pedido más de 100 años de prisión. En principio, esto puso fin a un proceso que duró más de 5 años y en el que se sufrió incluso la legalización de Causa Galiza y Ceivar. Pero la decisión de la Fiscalía puede cambiar.

Un total de 102 años de prisión para los 12 militantes de Causa Galiza y Ceivar imputados como consecuencia de la Operación Jaro I y Operación Jaro II fue la solicitud de la Fiscalía que ahora les imputa "pertenecer a la organización criminal por la comisión de delitos". de exaltación del terrorismo Las penas oscilan entre los 4 y los 12 años de prisión.

En conversación con Nós Diario tras esa sentencia, Joam Peres, portavoz de los imputados en la 'Operación Jaro', " confirma la tesis que sostuvimos desde el inicio de todo esto, hace 5 años: que era un montaje político-policial" con el Independentismo gallego en el punto de mira. “Este proceso, que se ha extendido todos estos años para causar el mayor daño posible, fue absurdo”, continúa Joam Peres.

"La prisa por recortar los derechos políticos del independentismo ha llevado finalmente a que el independentismo tenga, por así decirlo, un 'espaldaraazo' judicial", dice Brais González, quien hace hincapié en que esa "legitimidad y amplitud" con la que las fuerzas de seguridad han estado persiguiendo hasta ahora al independentismo acaba de recibir una especie de "correctivo".

https://www.nosdiario.gal/articulo/social/fiscalia-da-audiencia-nacional-anuncia-recurso-sentencia-absolutoria-12-independentistas-galegos/20210201204054114955.html

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/fW6X

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal