lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dE63

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

16/03/2012 :: Nacionales Galiza

Nasce a Corrente Sindical Anticapitalista

x Galizalivre
Nace en Galiza la Corriente Sndical Anticapitalista

Galego

O sábado passado apresentou-se publicamente em Ferrol a Corrente Sindical Anticapitalista, com um ato que entre militantes e convidados ateigou umha sala dos cinemas Dúplex, no bairro de Esteiro.

Contra o pactismo

Ana Moedo, integrante da Executiva da CIG no Porrinho, e Óscar Peres, ex-membro da Executiva da CIG em Ferrol, fôrom os encarregados de tomar a palavra para perfilar as linhas identificadoras da nova corrente. Ana, trabalhadora numha conserveira, insistiu no papel protagonista das mulheres na luita "do proletariado consciente", enquanto Óscar, trabalhador da construçom, repassou a pequena história da CSA e a sua aposta por um sindicalismo "baseado na soberania das assembleias de trabalhadores e trabalhadoras", contrário "ao verticalismo e às tendências burocráticas e pactistas".

O ato, celebrado o Dia da Classe Obreira Galega, concluiu com a lembrança de trabalhadores assassinados ou encarcerados pola sua luita, concretamente fôrom mencionados Amador e Daniel, Reboiras e os presos políticos vigueses Telmo e Miguel. O ato concluiu com o canto da Internacional e o Hino da Pátria, e à tarde os assistentes participárom na mobilizaçom convocada pola CIG em Ferrol.

Corrente sindical da "esquerda independentista e anticapitalista"

A Corrente Sindical Anticapitalista define-se como "umha corrente sindical enquadrada nos parámetros da esquerda independentista e anticapitalista galega, comprometida com a luita pola libertaçom nacional da nossa Pátria e a construçom de umha sociedade socialista, superadora do Patriarcado".Segundo os textos publicados na sua página web, poderiam aderir à CSA trabalhadores filiados a qualquer sindicato, ou mesmo a nengum. O principal ámbito de trabalho é a CIG, central à que porém dedicam a maioria das suas críticas, acusando-a de viver um processo de "aggiornamento", de submeter-se "aos ritmos e necessidades do sindicalismo espanhol" e de um "gradual abandono de posiçons combativas".Sobre a CUT, reconhecem que no seu seio "estám integrados setores do proletariado galego mais avançado", mas culpabiliza à direçom da FPG de nom ter conseguido os objetivos para os que foi fundada e de ter liquidado a pluralidade interna.

Castellano

El sábado pasado se presentó publicamente en Ferrol la Corriente Sindical Anticapitalista, con un acto que entre militantes e invitados llenó una sala de cines Duples, en el barrio de Esteiro.

Contra el pactismo

Ana Amoedo, integrante de la Ejecutiva de la CIG en Porriño y Oscar Pérez, exmiembro de la Ejecutiva de la CIG en Ferrol, fueron los encargados de tomar la palabra para perfilar las líneas identificadoras de la nueva corriente. Ana, trabajadora en una conservera, insistió en el papel protagonista de las mujeres en la lucha “del proletariado consciente”, mientras Oscar, trabajador de la construcción, repasó la pequeña historia de la CSA y su apuesta por un sindicalismo “basado en la soberanía de las asambleas de trabajadores y trabajadoras” contrario al verticalismo y a las tendencias burocráticas y pactistas”.

El acto celebrado el Dia de la Clase Obrera Galega, concluyó con el recuerdo de trabajadores asesinados o encarcelados por su lucha, concretamente fueron mencionados Amador y Daniel, Reboiras y los presos políticos viueses Telmo y Miguel. El acto concluyó con el canto de la Internacional y el Himno de la Patria, y por la tarde los asistentes participaron en la movilización convocada por la CIG en Ferrol.

Corriente sindical de la “izquierda independentista y anticapitalista”

La Corriente Sindical Anticapitalista se define como “una corriente sindical encuadrada en los parámetros de la izquierda independentista y anticapitalista galega, comprometida con la lucha por la liberación nacional de nuestra Patria y la construcción de una sociedad socialista, superadora del Patriarcado”. Según los textos publicados en su página web, poderían adherirse la CSA, trabajadores afiliados a cualquier sindicato, o incluso a ninguno. El principal ámbito de trabajo es la CIG, central a la que sin embargo, dedican la mayoría de sus críticas, acusándola de vivir un proceso de “aggiornamento”, de someterse “ a los ritmos y necesidades del sindicalismo español” y de un gradual abandono de posiciones combativas”. Sobre la CUT, reconocen que en su seno “están integrados por sectores galego más avanzado”, pero culpabiliza a la dirección de la FPG de no haber conseguido los objetivos para los que fue fundada y de haber liquidado la pluralidad interna.

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/dE63

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal