NÓS-UP avalia positivamente a manifestaçom soberanista do 3M

Galego
NÓS-Unidade Popular considera que a campanha que ontem concluiu em Compostela com umha manifestaçom nacional convocada pola maior parte das entidades da esquerda soberanista galega foi positiva e deve servir de ponto de partida para umha nova dinámica social e política que faga das ruas galegas o cenário principal e do povo trabalhador o protagonista da luita contra a crise e pola soberania da Galiza.
Se bem a campanha e a mobilizaçom final fôrom positivas em si mesmas, para NÓS-Unidade Popular o mais importante é a possibilidade que abrírom: o crescimento da consciência nacional ligada ao compromisso das forças soberanistas com a a transformaçom social e política. O regime corrupto e degenerado nascido com a constituiçom de 1978 como herdeiro do franquismo deve ser combatido em chave galega, independentista e de esquerda.
A crise capitalista e a ofensiva espanholizadora e ultraliberal da direita espanhola obriga a Galiza a ativar um forte movimento de massas que enfrente cada agressom e defenda cada setor do movimento popular afetado, sempre com umha perspetiva global de superaçom do sistema, mediante a ruptura democrática e a construçom nacional, que culmine num Estado galego, socialista e livre da lacra do patriarcado.
A esquerda independentista ratifica a sua disponibilidade para um trabalho em comum com todos os setores dispostos a desenvolver umha estratégia dessas caraterísticas. Consideramos que essa é a única estratégia capaz de dar a volta à atual correlaçom de forças favorável ao reacionário regime espanhol e avançar na conquista da liberdade nacional e social de género para a Galiza.
Esperamos que a campanha culminada ontem suponha o início de novas iniciativas conjuntas que situem a esquerda e a soberania política no centro da luita nas ruas galegas, contra as privatizaçons, os cortes de serviços públicos e a espanholizaçom do nosso país.
Nessa estratégia, nunca faltará o contributo aberto, construtivo e sincero da esquerda independentista representada por NÓS-Unidade Popular.
Direçom Nacional de NÓS-Unidade Popular
Castellano
NÓS-Unidade Popular considera que la campaña que ayer concluyó en Compostela con una manifestación nacional convocada por la mayor parte de las entidades de la izquierda soberanista galega fue positiva y debe servir de punto de partida para una nueva dinámica social y política que haga de las calles galegas el escenario principal y del pueblo trabajador el protagonista de la lucha contra la crisis y por la soberanía de Galiza.
Si bien la campaña y la movilización final fueron positivas en sí mismas, para NÓS-Unidade Popular lo más importante es la posibilidad que abrieron: el crecimiento de la conciencia nacional ligada al compromiso de las fuerzas soberanistas con la transformación social y política. El régimen corrupto y degenerado nacido con la constitución de 1978 como heredero del franquismo debe ser combativo en clave galega, independentista y de izquierda.
La crisis capitalista y la ofensiva españolizadora y ultraliberal de la derecha española obliga a Galiza a activar un fuerte movimiento de masas que enfrente cada agresión y defienda cada sector del movimiento popular afectado, siempre con una perspectiva global de superación del sistema, mediante la ruptura democrática y la construcción nacional, que culmine en un Estado galego, socialista y libre de la lacra del patriarcado.
La izquierda independentista ratifica su disponibilidad para realizar un trabajo en común con todos los sectores dispuestos a desarrollar una estrategia de esas características. Consideramos que esa es la única estrategia capaz de dar la vuelta a la actual correlación de fuerzas favorable al reaccionario régimen español y avanzar en la conquista de la libertad nacional y social de género para Galiza.
Esperamos que la campaña culminada ayer suponga el inicio de nuevas iniciativas conjuntas que sitúen a la izquierda y a la soberanía política en el centro de la lucha en las calles galegas, contra las privatizaciones, los recortes en los servicios públicos y la españolización de nuestro país.
Con esta estrategia, nunca faltará cualquier contribución abierta, constructiva y sincera de la izquierda independentista representada por NÓS-Unidade Popular.
Dirección Nacional de NÓS-Unidade Popular







