lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eL31

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

20/10/2014 :: Nacionales Galiza

Seis activistas contra os desafiuzamentos serán xulgados esta segunda-feira na Coruña

x Sermos Galiza
Por apoyar a una mujer enferma a punto de ser desalojada, señala la plataforma Stop Desahucios de la ciudad herculina

Galego

Seis persoas detidas durante o desafiuzamento dunha muller na Coruña en 2013 serán xulgadas esta segunda feira, ás 10,30 horas.

"Por apoiar a unha muller doente a piques de ser despexada", subliña a plataforma Stop Desafiuzamentos da cidade herculina, que se concentrará na rúa Monforte media hora antes en protesta por este proceso

Foi o 27 de novembro de 2013 cando a protesta de Stop Desafiuzamentos Coruña para frear o segundo intento de despexo desta muller da súa vivenda no barrio do Castrillón saldouse coa detención de seis activistas por “resistencia á autoridade”, unha delas é a propia sobriña da afectada.

O lanzamento de Elisabeth Sanlés, nai de tres fillos, polo impagamento do aluguer desde facía un ano completouse malia a actuación de medio centenar de persoas, que nada puideron facer ante un dispositivo policial que se despregou de madrugada e que foi cualificado de “desmedido” posto que afectou a todo o barrio.

Galego

Seis personas detenidas durante el desahucio de una mujer en A Coruña en 2013 serán juzgadas este lunes a las 10:30 horas.

“Por apoyar a una mujer enferma a punto de ser desalojada, señala la plataforma Stop Desahucios de la ciudad herculina, que se concentrará en la calle Monforte media hora antes en protesta por este proceso.

Fue el 27 de noviembre de 2013 cuando la protesta de Stop Desahucios Coruña para frenar el segundo intento de desalojo de esta mujer de su vivienda en el barrio del Castrillón se saldó con la detención de seis activistas por “resistencia a la autoridad”, una de ellas es la propia sobrina de la afectada.

El desahucio de Elisabeth Sanlés, madre de tres hijos, por el impago del alquiler desde hacía un año se llevó a efecto a pesar de la actuación de medio ciento de personas, que nada pudieron hacer ante un dispositivo policial que se desplegó de madrugada y que fue calificado de “desmedido” puesto que afectó a todo el barrio.

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eL31

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal