Solidariedade com Xesus Lopes Pintos, torturado pola polícia e vítima de indefensom judicial
[Gal/Cast] Solidaridad con Xesus Lopes Pintos, torturado por la policia y victima de indefension judicial
Galego
NÓS-Unidade Popular quer manifestar a sua solidariedade ao secretário-comarcal da CIG, Xesus Lopes Pintos, espancado na rua e torturado em dependências policiais de Ferrol, no passado mês de outubro, e que acaba de ver como um julgado de Ferrol arquiva a sua denúncia.
Com comentários improcedentes sobre o caráter legal ou ilegal do protesto de trabalhadores e trabalhadoras em frente ao local onde o PP iniciava a sua campanha eleitoral no dia dos factos, o julgado de instruçom número 3 de Ferrol esquiva um compromisso em relaçom a uns factos concretos, parcialmente mostrados nas fotos difundidas no mesmo dia.
A cabeça aberta e a sangrar abundantemente pola inusitada violência, ameças e insultos registados no material audiovisual existente deveriam ser suficiente motivo para que as instáncias judiciais atuassem de maneira imediata contra os responsáveis da atuaçom repressiva que concluiu com o líder sindical detido.
Ainda mais graves som os factos relatados em pormenor por Pintos, que relatou os vexames, pancadas e ameaças recebidas na esquadra policial durante a noite de detençom que sofreu.
Nada disso parece servir para que o julgado apure responsabilidades, como tampouco os precedentes sobre violência policial existentes em grande número nos últimos meses. O maior valor atribuído à versom dos agressores enquanto “autoridades” serve ao julgado para condenar à indefensom o sindicalista e dar novos fôlegos aos responsáveis políticos e policiais das constantes agressons a trabalhadores/as e manifestantes.
NÓS-Unidade Popular manifesta o se rejeitamento à decisom judicial e apoia a decisom da CIG de continuar avante com os recursos necessários para que finalmente se faga justiça contra os responsáveis dos intoleráveis factos denunciados.
Assembleia Comarcal de Trasancos de NÓS-Unidade Popular.
Ferrol, 10 de janeiro de 2012
Castellano
NÓS-Unidade Popular quiere manifestar su solidaridad al secretario-comarcal de la CIG, Xesús Lópes Pintos, agredido en la calle y torturado en dependencias policiales de Ferrol, el pasado mes de octubre y que acaba de ver como un juzgado de Ferrol archiva su denuncia.
Con comentarios improcedentes sobre el carácter legal o ilegal de la protesta de trabajadores y trabajadoras en frente al local donde el PP iniciaba su campaña electoral en el día de los hechos, el juzgado de instrucción número 3 de Ferrol esquiva un compromiso en relación a unos hechos concretos, parcialmente mostrados en las fotos difundidas en el mismo día.
La cabeza abierta y sangrando abundantemente por la inusitada violencia, amenazas e insultos registrados en el material audiovisual existente deberían ser suficiente motivo para que las instancias judiciales actuasen de manera inmediata contra los responsables de la actuación represiva que concluyó con el líder sindical detenido.
Aún más graves son los hechos relatados pormenorizadamente por Pintos, que relató vejámenes, golpes y amenazas recibidas en la comisaría policial durante la noche de detención que sufrió.
Nada de eso parece servir para que el juzgado depure responsabilidades, como tampoco los precedentes sobre violencia policial existentes en gran número en los últimos meses. El mayor valor atribuído a la versión de los agresores en cuanto "autoridades", sirve al juzgado para condenar la indefensión del sindicalista y dar ánimos renovados a los responsables políticos y policiales de las constantes agresiones a trabajadores/as y manifestantes.
NÓS-Unidade Popular manifiesta su rechazo a la decisión judicial y apoya la decisión de la CIG de continuar adelante con los recursos necesarios para que finalmente se haga justicia contra los responsables de los intolerables hechos denunciados.
Asamblea Comarcal de Trasancos de NÓS-Unidade Populafr
Ferrol, 10 de enero de 2012







