lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eO7A

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

31/01/2015 :: Nacionales Galiza

Stop Desafiuzamentos denuncia a presión policial no acto de entrega de alegacións ás multas

x Sermos Galiza
[Gal/Cast] Veinte policías y cuatro “furgonas” controlaban en la Subdelegación del Gobierno el acto de presentación de alegaciones a las multas recibidas

Galego

Vinte policías e catro “grilleiras” controlaban na Subdelegación do Goberno o acto de presentación de alegacións ás multas recibidas ás persoas que participaron nas protestas contra o desaloxo dunha familia na Coruña. “A excesiva presenza policial de hoxe é mostra, unha vez máis, da estratexia de acoso dirixida a todas as persoas que se manifestan”, denuncian desde Stop Desafiuzamentos pola vintena de policías e as catro grileiras coas que foron recibid@s no acto de entrega de alegacións ás multas recibidas polas concentracións do 20 ao 26 de Novembro e o desaloxo final o día 27 dunha familia na Coruña. As multas recibidas diante da Subdelegación do Goberno na Coruña. As sancións ascenden a un total de 4250 euros en multas que van de 100 a 630 ás que hai que sumar a denuncia para dous xuízos de faltas. 

Desde Stop Desafiuzamentos enmarcan o acontecido na Subdelegación do Goberno como “unha peza máis dunha estratexia de constante persecución policial exercida contra todas as persoas que defenden os dereitos sociais” que insiren no marco da aprobación dunha “Lei Mordaza” que “ademais de endurecer as sancións, regularizará prácticas comúns como a existencia de listas e as mentiras nos atestados policiais”

Castellano

Veinte policías y cuatro “furgonas” controlaban en la Subdelegación del Gobierno el acto de presentación de alegaciones a las multas recibidas a las personas que participaron en las protestas contra el desalojo de una familia en A Coruña. “La excesiva presencia policial de hoy es muestra, una vez más, de la estrategia de acoso dirigida a todas las personas que se manifiestan”, denuncian desde Stop Desahucios por la veintena de policías y las cuatro furgonas con las que fueron recibidas en el acto de entrega de alegaciones a las multas recibidas por las concentraciones del 20 al 26 de noviembre y el desalojo final el día 27 de una familia en A Coruña. Las multas recibidas delante de la Subdelegación del Gobierno en A Coruña. Las sanciones ascienden a un total de 4250 euros en multas que van de 100 a 630 euros a las que hay que sumar la denuncia para dos juicios de faltas.

Desde Stop Desahucios enmarcan lo sucedido en la Subdelegación del Gobierno como “una pieza más de una estrategia de constante persecución policial ejercida contra todas las personas que defienden los derechos sociales” que se incluyen en el marco de la aprobación de una “Ley Mordaza” que “además de endurecer las sanciones, regularizará prácticas comunes como la existencia de listas y las mentiras en los atestados policiales.

 

 

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eO7A

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal