Nacionales Galiza :: 22/12/2012
[Video] A Área Pública da CIG acusa a Feijoo de “tramposo e manipulador”
Área pública de CIG acusa a Feijóo de tramposo y manipulador por vender una rebaja salarial como un logro

Galego
O persoal de Ensino, Sanidade e Administración pública dependente da Xunta de Galiza verá reducidos os seus ingresos nun 4%
Contra as 14:00 horas deste venres, reuníanse representantes das organizacións sindicais e da administración na mesa xeral da Función Pública. Sen documentación previa e sen outra información que a filtrada á prensa desde a propia Xunta de Galiza recibían a confirmación de que en 2013 verán rebaixados os seus salarios. O anuncio acababa en liorta, desaloxando dentro ás/aos representantes sindicais e cunha contundente actuación policial no exterior do edificio da EGAP.
En concreto, o Partido Popular pretende reducir, do total da masa salarial de todas/os as/os empregadas/os públicas/os de Galiza un 4% para o ano 2013. Deste xeito, nas retribucións de cada traballador/a vaise aplicar esa redución nas pagas extra de xullo e setembro, sacándolle o complemento específico a todo o persoal da administración. Así, en función da súa contía, isto suporá unha rebaixa nas retribucións anuais de entre o 2% e o 7%. Para quen non teña ese concepto, o desconto farase igualmente, pero na paga extra.
Ao coñeceren esta decisión, as/os representantes sindicais presentes na xuntanza decidiron pecharse na EGAP cos representantes da administración. Desde o interior, informaron ás persoas concentradas no exterior do edificio da súa decisión de permanecer pechados mentres o propio Feijoo non lles explicara onde está o incremento salarial do 3% que anunciou onte mesmo. Estes, á súa vez, intentaron entrar no edificio para apoiar as/os representantes sindicais, o que deu lugar a un enfrontamento coa policía no que se sucederon berros, golpes e empurróns.
Castellano
El personal de Educación, Sanidad y Administración pública dependiente de la Xunta de Galiza verá reducido sus ingresos en un 4%.
Alrededor de las 14:00 horas de este viernes, se reunían representantes de las organizaciones sindicales y de la administración en le mesa general de la Función Pública. Sin documentación previa y sin otra información que la filtrada a la prensa desde la propia Xunta de Galiza recibían la confirmación de que en 2013 verán rebajados sus salarios. El anuncio acababa en incidentes, desalojando dentro a las y los representantes sindicales y con una contundente actuación policial en el exterior del edificio de la EGAP.
En concreto, el Partido Popular pretende reducir, del total de la masa salarial de todas/os las/los empleadas/os públicas/os de Galiza un 4% para el año 2013. De esta manera, en las retribuciones de cada trabajadora/or se aplicará esa reducción en las pagas extra de julio y setiembre, sacándole el complemento específico a todo el personal de la administración. Así, en función de su cuantía, supondrá una rebaja en las retribuciones anuales de entre un 2% y el 7%. Para quien no tenga ese concepto, el descuente se hará igualmente, pero en la paga extra.
Al conocer esta decisión, las y los representantes sindicales presentes en la reunión decidieron encerrarse en la EGAP con los representantes de la administración. Desde el interior, informaron a las personas concentradas en el exterior del edificio su decisión de permanecer encerrados mientras el propio Feijóo no les explicara donde está el incremento salarial del 3% que anunció ayer mismo. Estos, a su vez, intentaron entrar en el edificio para apoyar a los y las representantes sindicales, lo que originó un enfrentamiennto con la policía en que se sucedieron gritos, golpes y empujones.







