Nacionales Galiza :: 12/02/2013
[Video] Elvira Souto fala dos abusos a pessoas presas na Galiza
[Gal/Cast] Elvira Souto, habla de los abusos cometidos en prisión contra las personas presas en Galiza

Galego
"A aplicaçom da legislaçom antiterrorista, umha legislaçom de excepçom, já é um abuso em si mesma, e nada desejaríamos mais que ver o Carlos livre destes abusos:
-Abusa-se dos períodos de detençom incomunicada.
-Abusa-se reiteradamente dos períodos de prisom preventiva, que é o que lhe acontece agora ao Carlos. A prisom preventiva está pensanda para casos nos que há perigo de que as pessoas fujam e nom é o caso. Nom há nengum perigo porque som pessoas mui arraigadas socialmente e com vínculos familiares e nom estám nem minimamente interessadas em escapar do país.
-Abusa-se do segredo sumarial.
-Abusa-se dos meios coercitivos.
-Há lugares suficientes nos cárceres situados na Galiza para as pessoas de arraigo galego presas no Estado espanhol. Traz-se gente de fora e a nossa gente manda-se ao exterior. Isto é um abuso de lei particularmente cruel porque castiga familiares e amigos e é um sobrecastigo para os presos.
Se existe ou nom um grupo que decidiu practicar delito de terrorismo há que demonstrá-lo e nom se demonstra, aceita-se o que dim os agentes e isso é um abuso. Há que demonstrá-lo e nom há provas desse delito. Se polo PP fosse, qualquer pessoa que enarbolasse um emblema, umha insígnia que fosse do seu desgosto particular, seria terrorista. Corresponde-lhe à sociedade civil dar o passo e denunciar estes abusos. Todos somos pessoas expostas a um dia aparecer detrás das reixas".
Castellano
"La aplicación de la legislación antiterrorista, una legislación de excepción, ya es un abuso en sí misma, y nada desearíamos más que ver a Carlos libre de estos abusos:
- Se abusa de los periodos de detención incomunicada.
- Se abusa reiteradamente de los periodos de prisión preventiva, que es lo que le sucede ahora a Carlos. La prisión preventiva está pensada para casos en los que hay peligro de que las personas huyan y no es el caso. No hay ningún peligro porque son personas muy arraigadas socialmente y con vínculos familiares y no están ni mínimamente interesadas en huir del país.
- Se abusa del secreto sumarial.
- Se abusa de los medios coercitivos.
- Hay lugares suficientes en las cárceles situadas en Galiza para aquellas personas de arraigo galego presas en el Estado español. Se trae gente de fuera y nuestra gente se manda al exterior. Esto es un abuso de la ley particularmente porque castiga a los familiares y amigos y es un sobrecastigo para los presos.
Si existe o no un grupo que decidió practicar delito de terrorismo hay que demostrarlo y no se demuestra, se acepta lo que dicen los agentes y esto es un abuso. Hay que demostrarlo y no existe ningún tipo de pruebas para ese delito. Si por el PP fuese, cualquier persona que enarbolase un emblema, una insignida que fuese de su disgusto particular, sería terrorista. Le corresponde a la sociedad civil dar el paso y denunciar estos abusos. Todos somos personas expuestas a aparecer un día detrás de las rejas".







