lahaine.org

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/eP8q

Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf
  tamaño texto
Enviar por e-mail  enviar        Versión para imprimir  imprimir

traductor

19/03/2015 :: Nacionales Galiza

Alternativa estratégica, 6º Congresso de Primeira Linha

x Primeira Linha
Compostela acogerá el día 26 de abril el 6º congreso ordinario del partido comunista e independentista galego Primeira Linha

Compostela acolherá domingo 26 de abril 6º Congresso ordinário de Primeira Linha. As Tese Política que o máximo organismo de decisom do nosso partido vai debater analisará os movimentos operados no seio da esquerda patriótica desde o 5º Congresso (novembro 2010), atualizando a caraterizaçom que figemos da esquerda independentista no 2º Congresso (junho 1999).

 

Também a política de alianças, concretamente os “perigos e as limitaçons do interclassismo disfarçado de unidade de açom da esquerda soberanista”, assim como a “fraude do postmodernismo no movimento popular”, ratificando a “atualidade e vigência da dialética do modelo partido-movimento social”.

6ª Congresso de Primeira Linha também realizará umha revisom estatutária.

Processos congressuais prévios

Este Congresso prossegue com o desenvolvimento político-ideológico iniciado no 4º Congresso (dezembro 2006), que convocado sob a legenda “Revoluçom Galega”, revisou e clarificou alguns dos erróneos paradigmas sobre os que se foi construindo o movimento nacionalista galego há meio século, elaborando umha análise marxista da história nacional.

Posteriormente o 5º Congresso “Construindo o partido da Revoluçom Galega” (novembro 2010) tivo um caráter eminentemente estratégico, definindo a natureza, conteúdos e fases da Revoluçom Galega, e apostando pola via insurrecional e a complementaçom das formas de luita.

Na 4ª Conferência Nacional (abril de 2013) “Melhorar a ferramenta política da Revoluçom Galega” ratificamos a vigência, utilidade e necessidade do partido leninista, aperfeiçoando o nosso singular e específico modelo, assim como refletimos como melhorar a intervençom de massas.

A recente 5ª Conferência Nacional (novembro de 2014) abordou diferenças políticas sobre a conceçom e funcionamento do partido comunista que Primeira Linha está a construir desde 1996.

compartir

                        

Dirección corta: http://lahaine.org/eP8q

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal